علت استفاده از عایق پشت بام نانو در ساختمان:

 با توجه به این با افزایش جمعیت  نوع معماری ساختمان سازی به سمت ساختمان های مرتفع تغییر کرده و عایق های سنتی مثل ایزوگام و قیرگونی برای ساختمان های امروزی جواب گو نیستند و معماری مدرن ساختمان سازی نیازمند عایق هایی یکپارچه و دارای خاصیت انعطاف پذیری و مقاومت بالا در برابر اشعه خورشید و باران های می باشد و… می باشد.مهندسین و دانشمندان علوم شیمی در کشور های تعوسعه یافته به فکر تولید عایق های رطوبتی جدید برای ساختمان ها شدند و در ایران نیز ده هاست که توسط مهندسین پیشرو در بحث عایق ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد .

از جمله معایب ایزوگام  می توان به تجزیه شدن در دمای زیاد و تبدیل آن به ذغال‌، توأم با اشتعال، شکسته شدن در یخبندان،تبله کردن و جدا شدن از بتن بام و تغییر شكل در مقابل فشار و حلال‌ها اشاره کرد و از معایب قیر و گونی می­توان به پوسیدگی به مرور زمان و پارگی بر اثر نشت‌های احتمالی ساختمان اشاره نمود.  که در عایق پشت بام نانو  شاهد این دست از مشکلات نیستیم.

با ما همراه باشید تا در این مقاله با علم جدید عایق نانو و معایب و مزایای این عایق و ملاک انتخاب عایق رطوبتی مطمئن را باهم برسی کنیم.

علی رنجبر

Managing Director of Afrabten Vira Company

توضیحات کامل در مورد عایق کاری پشت بام با نانو

لطفا پادکست را گوش کنید

عایق پشت بام نانو چیست؟

عایق پشت بام نانو یک سیستم عایق بندی نوین است که برای  عایق بندی پشت بام ، آب بندی ایزوگام ،آب بندی پشت بام موزاییکی،سنگی و سرامیکی مورد استفاده قرار میگیرد.عایق جایگزین ایزوگام به صورت مایع روی بام اجرا می شوند و معمولا از چندین لایه باید روی پشت بام اعمال می شود  در این نوع عایق به صورت تخصصی و متناسب با موقعیت آب هوایی مناطق مختلف و سطح پشت بام باید محصول مناسب از طرف شرکت تولید کننده عایق نانو معرفی شود که حداکثر کارایی و طول عمر را داشته باشد عایق های جدید پشت بام شامل عایق بی رنگ،عایق پلیمری و عایق دو جزئی و عایق رنگی می شوند که در بحث عایق کاری پشت بام بهتر است عایق با توری مش اجرا گردد.

ملاک های انتخاب عایق نانو مناسب برای پشت بام 

خصوصیات عایق نانو مناسب:

  1. چسبندگی بالا به سطح قابل اعمال
  2. مسلح بودن: عایق مناسب برای پشت بام باید در برابر ترک ها و موترک ها مقاومت داشته باشد و استفاده از الیاف در داخل عایق و یا بالابردن کشتسانی عایق نمی تواند ملاک مسلح بودن عایق باشد عایق نانو فقط با توری مش مسلح می شود و برای بالا بردن کیفیت عایق نانو  باید از مرغوب ترین توری های مش فایبرگلاس استفاده کرد.
  3. ضخامت بالای یک میلی متر داشتن
  4. آنتی uv بودن عایق نانو و آنتی بودن با عایق های الاستومری سفید یا رنگی امکان پذیر است
عایق پشت بام نانو

لازم به ذکر است یک عایق نانو به تنهایی نمی تواند تمام این خصوصیات استاندارد را داشته باشد و  برای کسب بهترین عایق پشت باید از چند محصول استفاده کرد عایق پرایمر ،توری مش ،عایق دوجزئی ،و عایق رنگی نانو

انواع عایق رطوبتی سقف:

عایق روی موزاییک 

عایق پشت بام جایگزین ایزوگام

آب بندی ایزوگام و پشت بام آسفالت  و قیر گونی شده

عایق سقف سقف های شیب دار،گاوانیزه و ورق های سیمانی

عایق روی موزاییک :

پشت بام های موزاییک شده یا سنگ کاری شده که معمولا بعد از نصب موزاییک دچار مشکل نشتی آب شده اند نیازی به تخریب و عایق کاری مجدد با عایق های پایه قیری و صرف هزینه های زیادی نیست این نوع پشت بام ها از روی موزاییک و بدون ایجاد وزن سنگین عایق بر روی سقف به صورت مطمئن آب بندی می شوند برای رفع نم پشت بام موزاییکی چندین روش وجود دارد که در تیتر زیر به معایب و مزایای عایق کاری پشت بام موزاییکی با عایق این روش ها می پردازیم و در اخر بهترین  پوشش  پشت بام  شده را به شما معرفی می کنیم.

عایق بی رنگ

عایق رنگی

عایق کاری با مش و دوجزئی و تک جزئی پلیمری

1-2 عایق کاری پشت بام موزاییکی با عایق مسلح رنگی

اگر به دنبال بهترین عایق رطوبتی پشت بام  هستید و می خواهید برای همیشه از شر نشت آب راحت بشوید استفاده از سیستم عایق افرا را به شما پیشنهاد می دهیم این عایق که با استفاده از چندین محصول قوی عایق کاری اجرا می شود یک لایه فوق العاده محکم بر روی سطح پشت بام ایجاد می کند  که تحت هیچ شرایطی سوراخ نمی شود و به جرأت می توان گفت محکم ترین و بهترین عایق پشت بام است.

این عایق با دیتیل و چیدمانی از محصولات مختلف اجرا می شود که هر ریسکی که باعث نشت آب پشت بام شود یک لایه برای جلوگیری از نشت آب پشت بام در این دیتیل تعریف شده است این عایق علاوه بر این که پشت بام شما را آب بندی می کند دارای رنگ بندی متوع و زیبا است که باعث ایجاد یک مزیت و زیبایی بیشتر از قبل برای سطح پشت بام و روف گاردن می گردد.

کیفیت بسیار بالای سیستم عایق مسلح افرا

مزیت های عایق کاری پشت بام با عایق مسلح رنگی :

1-ضد سایش و مقاوم در برابر ضربه و امکان راه رفتن و تردد بر روی عایق

2-اجرای چندین لایه فشرده  عایق رطوبتی و ایجاد ضخامت نسبت به سایر محصولات نانو

3-مقاوم در برابر گرمای شدید و اشعه خورشید

4-مقاوم در برابر سرمای شدید و یخبندان

5-مقاوم در برابر زلزله و ترک

6-سبک ترین عایق رطوبتی

7-دارای کشتسانی و مقاوم در برابر تنش های طبیعی سازه

8-عدم شل و نرم شدن در تابستان و شکننده شدن در زمستان

9-عایق رطوبتی صد در صد و در عین حال حرارتی برای پشت بام

عایق پشت بام نانو

روش اجرای عایق مسلح رنگی

این سیستم عایق کاری بهترین روش برای آب بندی پشت بام های موزاییکی و سنگی و عایق کاری ساختمان های در حال ساخت که در مرحله شیب بندی می باشند

  • ابتدا عایق کوتینگ نفوذگر af630 را با قلم مو یا غلطک بر روی سطح اعمال می شود (این عایق بافت سطح زیر کار را هم آب بند و مقاوم می کند و به عنوان پرایمر برای سایر محصولات مورد استفاده قرار می گیرد).
  • توری مش فایبر گلاس  بر روی سطح نصب می گردد(این مش عایق را مسلح می کند و از پشت بام در برابر ترک های ناشی از زلزله و نشست های ساختمان جلوگیری می کند).
  • عایق دو جزئی افرا af730 پس از ترکیب جزء مایع و پودر با قلم مو بر روی مش قرار می گیرد 
  • عایق فلکس استون رنگی af800 با قلم مو یا غلطک  بر روی عایق دوجزئی اجرا می گردد طی دو مرحله (این عایق دارای انعطاف پذیری بالایی هست و کشتسان می باشد)
  • لاک سخت بی رنگ را بر روی عایق رنگی با غلطک اجرا کنید (این محصول سطح روی عایق را پوشش می دهد و یک فیلم سخت بر روی عایق ایجاد می کند

از مزیت فوق العاده این عایق با توجه به این که مراحل متعددی دارد ولی اجرای آن بسیار  سریع  و آسان می باشد (روان بودن متریال عایق اجرای آن را تسریع می کند)به طور مثال برای این پشت بام 100 متری هر مرحله از عایق در کمتر از 2 ساعت انجام می شود 

عایق کاری پشت بام موزاییکی با عایق بی رنگ:

عایق های بی رنگ و شفاف چون عایق های مسلحی نیست فقط بافت مولوکولی سطح را آب بندی می کند و پشت بام ها در معرض تنش های طبیعی و تنش های سازه ای قرار دارند و کاربرد این دسته عایق ها موقت و در حد چند سال بیشتر نیست و این نوع عایق ها عایق های با طول عمر بالا نیستند تنها مزیت این نوع عایق ها هزینه پایین عایق کاری به دلیل مصرف کم عایق می باشد .

در صورت تمایل به عایق کاری به روش بی رنگ یک دوغاب سیمانی به سطح پشت بام داده شود (بهتر است به جای سیمان از پودر بندکشی استفاده شود) و بعد عایق بی رنگ با قلم مو بر روی موزاییک ها پخش شود .

عایق پشت بام نانو

عایق پشت بام جایگزین ایزوگام

عایق کاری پشت بام های در حال ساخت که در مرحله ی شیب بندی هستند با سیستم عایق مسلح افرا ، در این سیستم عایق کاری نیازی به استفاده از ایزوگام و یا قیرگونی نمی باشد این سیستم عایق کاری به سطح ملات شیب بندی چسبندگی بسیار بالایی ایجاد می کند این سیستم عایق کاری در برابر ترک های ساختمان مقاومت دارد و ترک نمی خورد این سیستم عایق کاری با نصب موازییک بر روی عایق سوراخ نمی شود این سیستم عایق کاری بر خلاف ایزوگام و قیرگونی عایق فشار مثبت و منفی می باشد و برای روف گاردن ها که مدام در معرض نم و رطوبت می باشند بسیار مناسب است ،وزن سبک و مقاوم در برابر آتش سوزی و حرارت از  دیگر ویژگی های سیستم عایق افرا به عنوان بهترین عایق پشت بام می باشد.

 سیستم عایق افرا تنوع رنگ بالایی دارد و یک طرح شکیل و زیبا به پشت بام  شما می دهد از ویژگی های خوب این عایق این می باشد که می توان موزاییک کاری را حدف کرد و از طرح های زیبای این عایق استفاده کرد برای دکوراسیون خارجی ساختمان

مزایای عایق کاری بام سیستم عایق افرا

جایگزین موزاییک و ایزوگام و حذف دو هزینه برا ساختمان

انتخاب رنگ و طرح به سلیقه شما

مقاومت در برابر گرمای شدید و سرمای شدید

وزن سبک

اجرای ساده و امکان اجرا توسط خود شما

ترمیم پذیری ساده

مقاومت در برابر زلزله و نشست های ساختمان

عایق یک پارچه بر روی پشت بام

ضد سایش و قابلیت تردد و گذاشتن ابزارآلات

عایق حرارت و کاهش دمای ساختمان در تابستان

3-آب بندی ایزوگام (پشت بام هایی که قبلا ایزوگام شده اند و دچار نشتی آب هستند)

این عایق رطوبتی بهترین عایق پشت بام های ایزوگامی هست و حتی از نصب مجدد ایزوگام بر روی ایزوگام بهتر است چرا؟ چون این چسب نانو جایگزین ایزوگام چسبندگی بسیار بالایی به سطح ایزوگام دارد و وزن بسیار سبکی دارد و انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد . با چسب آب بندی ایزوگام حتی می توان ایزوگام را به صورت موردی ترمیم کرد و هزینه آب بندی ایزوگام برای عایق بندی پشت بام کاهش پیدا می کند.

برای ترمیم ایزوگام ابتدا با عایق کوتینگ نفوذگر افرا یک پرایمر روی ایزوگام زده شود و بعد لب اتصال ایزوگام ها به هم (اورلب ها) و نقاطی از ایزوگام که ترک خورده را با عایق فلکس استون پوشش داده می شود (ابزار اجرای فلکس استون قلم مو و غلطک می باشد)

عایق پشت بام نانو

قیمت چسب ترمیم ایزوگام

قیمت عایق جایگزین ایزوگام از ایزوگام ارزان تر است  برای ترمیم ایزوگام هر متر مربع 100 سی سی عایق کوتینگ نفوذگر و 500 گرم عایق فلکس استون سفید نیاز می باشد برای اطلاع از قیمت های روز این محصولات به صفحه عایق کوتینگ نفوذگر و عایق فلکس استون مراجعه کنید .از مزیت های این محصول علاوه بر عایق رطوبتی عایق حرارتی پشت بام هم است. و می توان خودتان هم اقدام به عایق کاری کنید و می توان با خرید اینترنتی عایق نانو این محصول را از سایت ضدآب سازی تهیه کنید.

ترمیم ایزوگام

لزوم استفاده از چسب آب بندی ایزوگام

اگر تازه اقدام به ایزوگام بام کردید استفاده از این محصول را به شما توصیه می کنیم چون این عایق از ایزوگام محافظت می کند و نمی گذارد که گرما و سرما ایزوگام را خراب کند و علاوه بر این موارد این عایق جلوی گرما را نیز می گیرد و عایق حرارتی پشت بام هم هست و یک جلوه و ظاهر زیبایی به پشت بام می دهد. و به سادگی و در عرض کمتر از چند ساعت حتی خودتان می توانید اقدام به پوشش روی ایزوگام کنید و با این کار می توانید روی ایزوگام راه رفت و وسیله گذاشت و دیگر مشکل نرم شدن ایزوگام را نخواهید داشت.

ترمیم ایزوگام با عایق نانو
عایق پشت بام نانو

عایق سقف شیروانی 

برای عایق سقف سقف های شیب دار،گاوانیزه ،پلی کربنات و ورق های سیمانی با جدیدترین عایق شت بام ابتدا باید لب اتصال دو تا ورق را  با توری مش فایبرگلاس  و عایق دوجزئی افرا پوشش داد و بعد روی پیچ ها با مایع آب بندی پشت بام پوشش داده شود و در نهایت یک پرایمر بر روی سطح ورق ها اجرا گردد و بعد دو لایه عایق فلکس استون رنگی

مزیت عایق کاری سقف های گالوانیزه با عایق های نانو وزن بسیار سبک و چسبندگی بالا به سطح فلز و گالوانیزه و جلوگیری از ورود گرما به داخل سقف و عایق کاری و رنگ همزمان می باشد.

اگه می خواید از بهترین عایق پشت بام برای رفع نم  ساختمان خود استفاده کنید همین العان با شماره زیر تماس بگیرید تا کارشناس های ما نسبت به ارائه دیتیل مناسب و براورد قیمت عایق پشت بام اقدام کنند

تماس با ما

09195232556 _02166002822_09198936339

رضایت مشتری 

49 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام ساختمان ما سرامیک هست با این محصول عایق میشه؟

    پاسخ
    • سلام بله با مایع آب بندی دوغاب سرامیک ها را ترمیم کنید و بعد با چسب درزگیر نانو بندها را پوشش دهید سطح پشت بام سرامیکی شما به صورت کاملا بی رنگ عایق بندی می شود

      پاسخ
      • سلام خسته نباشیدتازه سقف منزلم راشیب بندی کردم وچابهارهست حدودا۱۳۰متر.امکان کاردرانجاوجودداردیاخیر.چون منطقه شرجی هست
        آوریل 28, 2023 8:05 ق.ظ

        عالی بود

        پاسخ
      • سلام خسته نباشیدتازه سقف منزلم راشیب بندی کردم وچابهارهست حدودا۱۳۰متر.امکان کاردرانجاوجودداردیاخیر.چون منطقه شرجی هست
        آوریل 28, 2023 8:07 ق.ظ

        عالی وخوب بود

        پاسخ
        • سلام بله امکان اعزام تیم اجرا به چابهار هست و سیستم عایق کاری با توری مش و عایق دوجزئی مناسب مناطق شرجی دار هست و اجرای عایق فلکس استون رنگی بر روی عایق دوجزئی افرا باعث مقاومت در برابر اشعه خورشید می شود و عایق رطوبتی و حرارتی برای سقف شما ایجاد میکند.

          پاسخ
  • سلام

    پاسخ
  • اکبرفتوحی09123436030
    می 1, 2023 11:58 ب.ظ

    سلام خوبی من 400 مترپشت بامدارم ک آسفالت است اگر باایقی کشمانام میبری ت چندقیمت تمام میشه و تزمیننس چیست

    پاسخ
    • سلام کارت گارانتی تحویل مشتری داده می شود و بابت هزینه کارشناس های فروش با شما تماس میگیرند.

      پاسخ
      • حسن شیدایی
        می 18, 2023 9:59 ب.ظ

        سلام پشت بام ایزوگام کردم وچون میخواهیم ازپشت بام استفاده کنیم وراه رویم وباربیکیوبزنیم چه پیسنهادی دارید

        پاسخ
        • سلام روی ایزوگام یه ملات به ضخامت 5 تا 8 سانت قرار بدید و بعد عایق دوجزئی و فلکس استون رنگی رو اجرا کنید عایق فلکس استون رنگی ضدسایش و انتی یو وی هست و تنوع رنگ بالایی داره. علت استفاده از ملات فقط برای جلوگیری از تبله کردن احتمالی ایزوگام هست چون معمولا ایزوگام بعد از چند سال تبله میکند.

          پاسخ
          • عایق کاری نما
            جولای 10, 2023 6:57 ق.ظ

            دمتون گرم. شمارتو از گوگل دراوردم و کار عایق نما و پشت بام مارو انجام دادید. کارتون عالی بود و قیمتتون خیلی کمتر از شرکت های جهان فرود و میهن راپل هستش. ممنون بابت کارتون.

          • تشکر از شما

    • سلام
      میخواستم ببینم اگه بخوایم پشت بام خونه الان ایزوگام ایزوگام کلا برداریم از عایق رطوبتی استفاده کنیم هر متر مربع از پست بام چند هزینه عایق کردنش میشه البته فکر کنم خودم بتونم انجام بدم فقط هزینه مواد می‌خوام بدونم ممنون میشم جوابم بدین

      پاسخ
      • سلام لطفا با واحد فروش تماس بگیرید باید متناسب با متراژ میزان مصرف عایق کوتینگ نفوذگر و توری مش فایبر گلاس و عایق دوجزئی و عایق فلکس استون براتون محاسبه شود
        09195232556

        پاسخ
  • علی اکبر متقی از قم
    می 22, 2023 2:50 ق.ظ

    سلام و وقت بخیر با مقاومت در برابر خواسته معمارم سقف را نانودوجزیی کردم سال اول خوب بود ولی سال دوم سرمای شدید باعث کنده شدن دو جزیی شد و بعلت جلوگیری اورژانسی از نم عایق مشکی بام و چسب ایزوگام رویش اجرا کردیم حال باید برای ترمیم چه راه حلی پیشنهاد میکنیدالبت کل موارد را با مطالعه زیاد در مورد عایق نانو غیره خودم اجرا کردم ممنون از راهنمایی

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز عایق های دوجزئی عایق های قوی هستند ولی به تنهایی نباید استفاده شوند .اولا عایق باید مسلح باشد عایق دوجزئی حتما با توری مش باید نصب شود و دوم عایق دوجزئی یک عایق آنتی یو وی نیست و بعد از اجرای عایق دوجزئی باید عایق رنگی روی سطح قرار بگیرد .
      برای رفع مشکل:راه کار اصول اش این هست که کل اون عایق ها تراشیده شوند و بعد باسیستم عایق مسلح شامل توری مش فایبر گلاس و عایق دوجزئی و عایق رنگی روی سطح را مجددا عایق کنید.

      پاسخ
      • سلام وعرض ادب…پشت بام ما نزدیک شش ساله ایزوگامه ولی متاسفانه پارسال بعضی جاهاش نشست کرد و آب بارون جمع میشه وباعث نم سقف شده میشه راهنمایی بفرمایید که بهترین کار چیه تا هوا سرد و بارندگی نشده..ممنون

        پاسخ
    • سلام خوبی ما ۶۵۰ متر پشت بام داریم چند سطل نانو لازم داره خودتون می‌فرستید

      پاسخ
      • سلام برای عایق بندی سطح پشت بام چند محصول باید استفاده شود عایق کوتینگ که بسته بندی در گالن هست و توری مش که واحد اش متر است و عایق دوجزئی که پک پودر و گالن هست و عایق فلکس استون که سطل هست و ارسال داریم

        پاسخ
      • سلام پشت بام راسرامیک کردم ودرز گیر سیمان سفید وپودر سنگ درز گیری شده ودرز ها ترک کرده ونشتی داره چه راه حلی دارید

        پاسخ
  • خسته نباشید پشت بام مون رو دوبار ایزوگام کردیم مادر تهران منطقه ۱۷ هستیم تهران هم بارون نداره چه جوری زیر ایزوگام نم پیدا میکنه

    پاسخ
  • سلام. من پشت بام منزلم رو عایق قیر وگونی کردم وچون میخوام ازپشت بام به عنوان حیاط استفاده کنم وقیروگونی درتابستان نرم میشه باید ازچه عایقی استفاده کنم که درمقابل ضربه وراه رفتن وگذاشتن وسایل روی پشت بام مقاوم باشه

    پاسخ
    • سلام
      یه مخزن آب بزرگ هست که پوسیدگی داره میشه با عایق شما بصورت موقت آن رو درست کرد؟

      پاسخ
  • سلام. من پشت بام منزلم رو عایق قیر وگونی کردم وچون میخوام ازپشت بام به عنوان حیاط استفاده کنم وقیروگونی درتابستان نرم میشه باید ازچه عایقی استفاده کنم که درمقابل ضربه وراه رفتن وگذاشتن وسایل روی پشت بام مقاوم باشه

    پاسخ
  • سلام راه کار اصولی این هست که یک لایه ملات به ضخامت حداقل 8 سانت روی سطح اجرا شود و بعد عایق فلکس استون .درصورت عدم امکان ملات ریزی یک پرایمر کد af630 و عایق فلکس استون روی ایزوگام اجرا کنید.این عایق حرارتی و رطوبتی و ضد سایش هست
    https://zedabsazi.com/product/%d8%b9%d8%a7%db%8c%d9%82-%d8%b3%d9%81%db%8c%d8%af/

    پاسخ
  • سلام
    آیا اجرای کار توسط شرکت شما ضمانت نامه هم دارد ..

    پاسخ
  • سلام وقت بخیر پشت بام ما موزائیک شده و تو فصل بارندگی نشت میده. پیشنهاد شما چیه

    پاسخ
  • سلام وقت بخیر . برای خوزستان شهر ماهشهر هم کار اجرا میکنید ؟

    پاسخ
    • سلام بله اجرا برای شهرستان ها هم داریم

      پاسخ
      • سلام وعرض ادب…پشت بام ما نزدیک شش ساله ایزوگامه ولی متاسفانه پارسال بعضی جاهاش نشست کرد و آب بارون جمع میشه وباعث نم سقف شده میشه راهنمایی بفرمایید که بهترین کار چیه تا هوا سرد و بارندگی نشده..ممنون

        پاسخ
        • درود بر شما برای پشت بام شما بهترین راه حل این هست یا ایزوگام رو در بیارید و یا 5 تا 8 سانتی متر ملات روی ایزوگام بریزید و بعد با عایق مسلح شامل توری مش و عایق دوجزئی معدنی و عایق فلکس استون آب بندی بشه

          پاسخ
  • سلام امکان ارایه خدمات برای عایق کاری پشت‌بام حدود ۶۰ متر را دارین

    پاسخ
  • محمدحسن صاحبی 09912801125 , 09912801299
    سپتامبر 24, 2023 9:21 ق.ظ

    درود . پشت بام من در ناحیه مشاء دماوند است . قبل از موزائیک قیر اندود و سپس ایزوگام شده اما به علت شیب بندی نامناسب قبل از قیر و ایزوگاه در سه ناحیه زیر سقف و گچ را خیس کرده موزائیک کار شده طرح دار پلیمری است که نمی خواهم با آب بندی رنگ دار جلوه آن از بین برود . این منطقه هم سرمای گاهی زیر 20- ونیز آفتاب شدید وتندی دارد . لطفا راهنمایی ونیز قیمت دهید متراژ کف پشت بام حدود 80 متر مربع است .

    پاسخ
  • منوچهر چراغ چشم
    اکتبر 5, 2023 2:48 ق.ظ

    سلام خسته نباشین،ماحدود۲۴۰متر سقف در مرحله شیب بندی داریم یعنی فقط سقفو بتن ریختیم والان میخوایم شیب بندی وعایقکاری کنیم وبعدازعایقکاری میخوام موزاییک وسرامیکش کنم بعنوان حیاط ازپشت بام استفاده کنم.الان برای عایقکاری این کارمن چه نوع عایقی پیشنهاد میکنیدوچه مقداری برای ۲۴۰مترنیازدارم.ممنون ومتشکرم

    پاسخ
  • محمد رضا واعظی
    اکتبر 27, 2023 12:51 ب.ظ

    سلام مساحت پشت بام بلوک ما دارای 8 واحد است 220 متر مربع میباشد و بام قبلا یک لایه اسفالت وروی ان ایزوگام شده ولی در یک یا دو نقطه نشتی اب باران داریم ایا ب چه صورت امکان عایق رطوبتی داریم و قیمت مصالح و نصب چند در میاد

    پاسخ
    • سلام روی اسفالت مناسب نیست ایزوگام قرار بگیره و به دلیل تنش های حرترتی که آسفالت داره باعث خراب شدن ایزوگام میشه روی پشت بام شما نمی شود کار اساسی انجام داد شما ابتدا باید ایزوگام روی آسفالت رو دربیارید و بعد عایق مسلح رنگی

      پاسخ
  • سلام خسته نباشید خونه ما در مازندرانه و سقف خونه که از خونه ی خیلی قدیمیه و شیب داره و با سرسازی چوب درست شده(حلب های قدیمی)که بین این حلب ها مثل بین سرامیک ها درز هایی وجود داره که آب ازون قسمت ها نشتی میده آیا استفاده از این عایق جواب ده هست یا روش های بهتری وجود دارد؟
    ممنون میشم پاسخ سوالم رو بدید🙏

    پاسخ
  • با سلام
    تراس موزاییکی خانه‌ من به سقف طبقه‌ پایین نم میداد و صاحبخانه تمام تراس را با ایزوگام فویلدار عایق کرد. عملا با اینکار تراس 30 متری غیر قابل استفاده شده. 5 سانتیمتر هم ضخامت باقیمانده از کف تراس تا آستانه‌ی درب ورودی هست. راهکاری برای روکش کردن و فابل استفاده شدن تراس وجود داره؟

    پاسخ
    • سلام دو پیشنهاد بهتون میدم پیشنهاد اول ابتدا یک ملات 5 سانتی با چسب روی ایزوگام بکشید و بعد یه پرایمر و دو دست عایق فلکس استون رنگی
      پیشنهاد دوم روی همون ایزوگام یه پرایمر و دو دست عایق فلکس استون رنگی اجرا کنید

      پاسخ
  • حمید رجبی
    مارس 4, 2024 5:25 ب.ظ

    سلام
    پشت با ما از سنگ است ولی متسفانه نم داده برای ۲۰۰ متر پشت بام در شمال شرق تهران چقدر هزینه میشود که خودتان انجام دهید.
    تشکر ۰۹۰۱۱۲۷۷۷۳۵

    پاسخ
  • سلام پیامی قبلا داده بودم لاکن موجود نیست عرض شد سقف پشت با سنگ است و نم میدهدحدود ۲۰۰ متر است لطفا بفرمایی متری چند انجام میدهید و گارانتی ان برای چند سال است . تشکر

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید پشت بام ما مزائیک شده ولی متاسفانه چند جا نشت داریم آیا باید تمام آن را عایق کاری کنیم یا جاهایی رو که نشت کرده و نم می دهد ممنون اگر پاسخ دهید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Button