عایق پشت بام در تهران:

در تهران معمولا برای زیبایی و استفاده از سطح پشت بام روی سطح پشت بام را سنگ کاری می کننند و یا موزاییک استفاده می کنند اما در اکثر مواقع پس از مدت کوتاهی شاهد نشت آب از پشت بام هستیم اما نگران نباشید و سطح پشت بام را تخریب نکنید با استفاده از عایق بی رنگ نانو کاملا مشکل نشت آب پشت بام در تهران قابل رفع است و در صورتی که سطح موزاییک و سنگ پشت بام زیبایی اولیه را از دست داده است با عایق رنگی نانو کاملا هم آب بند می شود پشت بام شما و هم با رنگ بندی متنوع زیبا می شود.

مژده برای ساختمان های در حال ساخت در تهران:

اگر هنوز اقدام به عایق کاری پشت بام در تهران نکرده اید و ساختمان شما در مرحله کروم بندی است ما به شما عایق ده لایه رنگی ضد آب سازی را پیشنهاد می دهیم مزیت این عایق علاوه بر کیفیت چند برابر بیشتر از ایزوگام و قیرگونی بودن آن عدم نیاز به استفاده از سنگ و موزاییک و کاهش هزینه ها و ایجاد زیبایی بهتر از سنگ و موزاییک بر روی پشت بام ساختمان شما می باشد .سیستم عایق پشت بام نانو در تهران وزن سبکی دارد و می توان روی آن راه رفت و استفاده کرد و مثل ایزوگام با ضربه دچار مشکل نمی شود این عایق در برابر گرما،سرما ،اشعه خورشید ،ترک ها و نشست های ساختمان و… مقاومت دارد و به هیچ عنوان دچار نشتی نمی شود.

عایق پشت بام در تهران
عایق پشت بام نانو در تهران

عایق کاری پشت بام موزاییکی

آب بندی پشت بام موزاییکی و سنگی با عایق  بی رنگ نانو انجام می شود و بدون تغییر در ظاهر و زیبایی پشت بام کاملا سطح پشت بام آب بند می شود در این سیستم آب بندی بند های موزاییک ترمیم می شوند و بعد روی آن چسب بی رنگ منعطف ایجاد می شود و در پایان عایق بی رنگ بر روی موزاییک و سنگ اجرا می شود و سطح پشت بام را کاملا ضد آب سازی می کند.

عایق پشت بام در تهران

روش اجرای عایق ده لایه ضد آب سازی:

عایق نانو رنگی برای عایق بندی پشت بام ها  بعد از ملات شیب بندی طی ده لایه اجرا می شود و چهار محصول قوی در این عایق استفاده می شود.

  1. عایق نفوذی: این عایق به داخل ملات شیب بندی نفوذ می کند و بافت سیمان ملاتشیب بندی را  آب بند و مقاوم می کند.
  2. عایق دو جزئی پایه سیمان :این عایق یک لایه بسیار مقاوم و سخت بر روی پشت بام ایجاد می کند این عایق در برابر ضربه بسیار مقاوم است و با ایجاد ضربه دچار نشتی نمی شود
  3. توری پلی استر:این مش سطح پشت بام را بر برابر ترک محافظت میکند و نمی گذارد در اثر نشست های ساختمان و زلزله عایق دچار نشتی شود
  4. عایق رنگی :این محصول عایق منعطف و کشتسان است و در برابر اشعه خورشید و یخبندان و گرما مقاوم است .

اجرای این عایق بسیار ساده است است و به وسیله طی و قلم مو و غلطک اجرا می شوند و حتی میتوانید خودتان اقدام به عایق کاری پشت بام در تهران کنید با مشاوره و پشتیبانی ما

عایق کاری پشت بام ایزوگامی

اجرای عایق کاری پشت بام در تهران برای پشت بام های ایزوگام شده  با عایق سفید نانو ، این عایق چسبندگی بالایی به سطح ایزوگام را دارد و سطح ایزوگام را کاملا آب بند می کند از مزیت های این عایق می توان به وزن سبک آن و انعطاف پذیری بالا و مقاوم در برابر اشعه خورشید و تنوع رنگی و سهولت اجرا می توان اشاره کرد .

ترمیم ایزوگام

جهت عایق کاری پشت بام در تهران و کرج  با تیم فنی ضد آب سازی با ما تماس بگیرید

09901869454

علی رنجبر 

متخصص عایق های رطوبتی نانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Button