عایق رطوبتی دیوار 

عایق نانو جدیدترین عایق رطوبتی برای جایگزین ایزوگام دیوار و رنگ برای آب بندی دیوار  و زیبا سازی ساختمان می باشد استفاده از عایق نانو برای ضد آب سازی دیوار  باعث کاهش هزینه ساخت و اطمیان از جلوگیری از نفوذ آب به دیوار داخلی و زیبایی دیوار و نمای ساختمان می شود این عایق نوعی رنگ ضد آب برای دیوار سیمان کاری شده است که ضمن عایق رطوبتی بودن عایق حرارتی نیز برای دیوار و نمای ساختمان می باشد.

عایق نانو دیوار

عایق  دیوار و نمای سیمانی :

با توجه به افزایش اجرای نماهای سیمانی ، خصوصا در برج ها و ساختمان های بلند مرتبه و بالا بودن هزینه سنگ کاری ، عایق نانو دیوار محصول جایگزین مناسبی جهت حفاظت از نمای سیمانی بوده و می تواند نمای سیمانی را زیبا سازی و عایق بندی کرد، و سطح مورد نظر را در برابر عوامل طبیعی محافظت نماید و علاوه بر آن با توجه به خواص آبگریزی باعث پاکیزه نگه داشتن نما و دیوار ساختمان شود .
ما برا نما های سیمانی عایق فلکس استون سفید یا رنگی را پیشنهاد می کند:

ما برای نماهای سیمان کاری شده و نماهای سنگی  که زیبایی خود را از دست داده اند عایق فلکس استون  رو پیشنهاد میکنید که سطح نما رو کاملا عایق کاری میکند و باعث زیبایی نما میشود،این رنگ نانویی عایق صد در صد رطوبتی و  همزمان 40% عایق حرارتی می باشد، به راحتی قابل اجرا بوده ،روی نما پوسته پوسته نمی شود و دچار ترک خوردگی نمی گردد.
عایق فلکس استون نما و ذیوار سیمانی ،ضد یووی بوده و به تابش و نور خورشید مقاوم می باشد و دچار تغییر رنگ نمی شود .این عایق بر خلاف ایزوگام دیوار چسبندگی قوی بر روی دیوار ایجاد می کند و مثل ایزوگام قابل اشتعال نیست .
این محصول خاصیت الاستیکی دارد بوده و انعطاف‌پذیر هست و در مقابل نشست سازه و ترک های مویی زیرکار مقاوم می باشد و خود را با سطح ریزکار منطبق می نماید و ترد و شکننده نیست.

بهترین پوشش برای دیوار سیمانی:

برای عایق کاری دیوار و نمای بیرونی روش های متخلفی وجود دارد غیر از ایزوگام که می توان به مخلوط کردن چسب بتن در داخل ملات سیمانکاری و یا استفاده از رنگ های ضد آب نما اشاره کرد که هر کدام از این روش ها دچار اشکالاتی هستند که به آنها نمی پردازیم بهترین پوشش برای دیوار سیمانی استفاده از عایق فلکس استون و پرایمر نفوذگر شرکت افرا بتن ویرا می باشد .

چرا استفاده از این عایق ؟

پرایمر 630 افرا یک عایق رطوبتی صد درصد آب بند و با قابلیت نفوذ به داخل بافت مولوکولی ملات سیمان می باشد و باعث افزایش استحکام و آب بندی ملات سیمان نرمه دیوار می شود و عایق فلکس استون یک عایق رطوبتی جایگزین رنگ دیوار می باشد این عایق دارای کشتسانی بالا می باشد که بر خلاف رنگ های ضد آب دیوار یک لایه شبیه به لاستیک بر روی سطح دیوار ایجاد می کند که ضمن زیبایی به سطح دیوار و امکان ایجاد طرح بر روی دیوار و نما این عایق رطوبتی آنتی UV می باشد.

بهترین پوشش برای دیوار سیمانی

مزایای عایق دیوار با عایق فلکس استون:

مزایای عایق دیوار با عایق فلکس استون شرکت افرا بتن ویرا نسبت به ایزوگام دیوار و یا رنگ های ضد آب نما :

  • آب بند صد در صد و تضمینی
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید
  • با دوام و ماندگاری بالا
  • مقاوم در برابر سرما و گرما
  • کاهش اتلاف انرژی ساختمان
  • جلوگیری از رشد جلبک در مناطق مرطوبت بر روی نما
  • دارای کشتسانی بالا
  • عدم تغییر رنگ در سالیان متمادی
  • اجرای ساده و آسان
  • مقرون به صرفه
  • جلوگیری از رشد قارچ و کپک
  • محافظت از دیوار در برابر پوسیدگی و خوردگی
بهترین رنگ برای دیوار سیمانی

روش اجرای عایق رطوبتی دیوار سیمان سفید:

  1. ابتدا ترک خوردگی های دیوار با چسب همه کاره و سیمان ترمیم شود. (چسب همه کاره 790 الاستیسته بوده و مانع از گسترش ترک دیوار می شود.)
  2. عایق کوتینگ نفوذگر افرا را با 100 درصد آب مخلوط کرده و با قلم مو ،غلطک یا دستگاه کنتیکس پاش بر روی سطح دیوار اعمال شود.
  3. عایق فلکس استون را با قلم مو یا غلطک بر روی سطح دیوار اعلام کنید
  4. بعد از خشک شدن لایه اول عایق فلکس استون مجددا عایق را بر روی لایه قبل اعمال کنید.
رنگ ضد آب نما
روش اجرای عایق نانو برا نما سیمان شسته:

برای نما روی و نما سیمان شسته بعد از ترمیم سطح و لکه گیری نما با عایق بی رنگ نفوذگر کد AF630P بر روی نما عایق را با قلم مو یا دستگاه های پاشش بر روی سطح نما اجرا شود (دوبار به فاصله خشک شدن لایه قبلی)

قیمت عایق نانو دیوار:

این عایق با توجه به مزایای که دارد و طول عمر بالای آن قیمت این عایق بهترین جایزین مطمئن برای رنگ ضد آب نما و ایزوگام دیوار می باشد برای عایق عاری نما و دیوار سیمانی هر متر 100 سی سی پرایمر نفوذگر و 500 گرم عایق فلکس استون مورد نیاز می باشد که جهت اطلاع از نرخ روز محصول وارد صفحه فروش عایق فکس استون و پرایمر نفوذگر شود.

رنگ ضد آب دیوار
Call Now Button